poniedziałek, 9 marca 2009

Do przodu!

Sesja zaliczona, pierwszy rozdział pracy oddany (tylko małe poprawki muszę nanieść), więc wreszcie mogę zająć się sprawami cmentarno - cerkwiowymi.
Tak więc - po pierwsze ruszyła sprzedaż cegiełek na ratowanie cerkwi.
Oprócz pięknych, solidnych folderów zaprojektowanych przez Kurę (o wartości 10 zł), jest specjalny wariant dla studentów: naklejki z cerkwią w Olchowej za jedyną złotówkę.
Twój zet ma znaczenie!

Jak widać, naklejki są bardzo ładne i na wydziale sprzedają się nieźle. Jeśli i Ty chcesz zostać posiadaczem tego małego i niedrogiego cuda, zgłaszaj się śmiało

6 komentarzy:

  1. Och, pomyliły mi się posty, odpowiedź miała być pod 9 marca, nic to. Chciałam tylko poprzeć APEL Jeżyka o wsparcie remontu społecznego czyli dokonywanego głównie dzięki wolontariuszom :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja sprzedają je inaczej... naklejki do 5 zł a powyżej folder... to bardzo źle?

    OdpowiedzUsuń
  3. He, he, dla SDMK bomba!

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja przez cały rok będę reklamował odnawianie cerkwi, bo nakleiłem sobie na podręczny kalendarz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z dobrego ZAKWASU wspaniały chleb urośnie :)

    OdpowiedzUsuń